Az átjárás a Tiborcz Lászlóhoz kapcsolódó vállalkozás és a MÁV vezetése között most már teljesen megvalósult.

A Waberer's International Nyrt., amely eddig főként kamionjairól volt ismert, Barna Zsoltot nevezte ki ügyvezetőnek a Waberer's Rail Kft. vasúti szállítmányozó cégéhez. Az egyedüli tulajdonos ezzel a lépéssel új irányt kíván adni a vasúti szállítmányozás területén.
Barna a tőzsdei fuvarozó cég elnök-vezérigazgatója, egyúttal tagja a MÁV Magyar Államvasutak Zrt. igazgatóságának is. (Az MBH Bank Nyrt. elnök-vezérigazgatóját ugyancsak Barna Zsoltnak hívják, de csak névazonosságról van szó.)
A Waberer's Rail Kft. eddig nem sok vizet zavart, hamarosan azonban Magyarország második legnagyobb vasúti logisztikai szolgáltatójává lép elő, hiszen tavaly karácsonykor bejelentették: adásvételi szerződést kötöttek, melynek értelmében a csoport megveszi a magyar-osztrák közös tulajdonú vasúttársaság teherfuvarozó leányát, a GYSEV Cargo Zrt.-t. Az ügyletet várhatóan az idén, még az első félévben lezárják. Ami a további terveket illeti, kétmilliárd forint körüli tőkeemelésről, illetve a tulajdonrész 70 százalékra történő emeléséről adtak ki közleményt az adásvételi szerződés aláírása után.
Ez egy jelentős előrelépés lesz, mivel 2024-ben a Waberer's Rail Kft. alig észlelhető eredményeket mutatott fel, sőt, a 2,2 millió forintos veszteség, valamint a saját tőke csökkenése miatt tőkeemelést kellett végrehajtani. A taggyűlés jegyzőkönyve alapján 100 millió forintos tőkeinjekcióról határoztak, figyelembe véve a tervezett fejlesztéseket is.