Itt a világ premierje: bemutatkozik az első sorozatgyártású félig szilárdtestakkus üzemeltetésű autó!

Egy kínai mércével is olcsó típusnál rukkolnak ki vele.
Az MG nagy dobásra készül: augusztus 5-én bemutatja az MG4 új változatát, amely az első tömeggyártású elektromos autó lesz félszilárdtest akkumulátorral.
Az innovatív 70 kWh kapacitású QingTao Energy akkupakk különlegessége, hogy mindössze 5 százaléknyi folyékony elektrolitot használ, ezzel kiemelkedő hatékonyságot biztosít. A CarNewsChina jelentése szerint a rendszer lenyűgöző, 537 kilométeres hatótávolságot kínál a kínai CLTC szabvány szerint. Emellett hideg időjárási körülmények között is kiválóan teljesít: -7 °C-on 13,8 százalékkal felülmúlja a hagyományos LFP akkumulátorok teljesítményét.
Az MG4, amely hátsókerék-hajtással bír, egy 120 kW teljesítményű villanymotorral van felszerelve, és a BYD Dolphin erős vetélytársának tekinthető. Árban (16,4 ezer dollár, ami körülbelül 5,6 millió forint) és méretben is versenyre kel: hosszúsága 4395 mm, tengelytávja pedig 2750 mm. A gyártási folyamat már elindult Kínában.
Közben a márka bejelentette, hogy dolgozik az MG2 modellen is, amely egy kedvezőbb árkategóriás városi elektromos autó lesz, kifejezetten a Renault 5 riválisaként. A 2028-ra várható jármű várhatóan körülbelül 25 ezer eurós áron kerül piacra, és brit, valamint európai igényekhez igazított dizájnnal és kompakt, körülbelül 4 méteres méretekkel rendelkezik majd.
Az MG2 egy olyan platformra épülhet, mint az MG4, azonban kompaktabb mérete és sokoldalú funkciói révén kifejezetten városi környezethez lett optimalizálva.