Ennyi volt, hetven év után búcsút intünk nagymamáink és nagypapáink kedvenc termékének, amely hosszú időn keresztül díszítette a boltok polcait.

A Kaszás Nikolett után nyomozó kutatók sokkoló felfedezést tettek, amikor rábukkantak arra, amit a holttest körül találtak.
Sokan úgy vélik, hogy a változás sok magyar vásárlónak különösen nehezen fogja megélni, hiszen a termék, amelyről szó van, már gyermekkoruk óta a mindennapi életük szerves részét képezi, és nélkülözhetetlen társa volt a tisztálkodás során.
Már azt is tudni, hogy a szappant gyártó vállalat miért hozta meg a döntést. A düsseldorfi központú Henkel arról tájékoztatott, hogy a döntést stratégiai átrendeződés indokolja, ami azt jelenti, hogy a jövőben inkább a növekedési potenciállal bíró termékekre, például tusfürdőkre és dezodorokra fókuszál, ugyanis csökkent a kereslet a szappanokra. A Bama cikkében részletesebben is olvashat a Fa megszűnő, ikonikus termékének történetéről.